0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

ماشین دیوانه کنترلی شارژی 9802

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده ماشین دیوانه مدل 9802

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا

رنگ بندی متنوتع

همراه با شارژر

 

کد سیستم : 5187

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

کمتر از کارتن۱۲۳۱۸۸,۰۰۰376,000تومان
بیشتر از کارتن۲۴۲۴۱۲۹۸,۰۰۰365,000تومان
خرید عمده
معرفی محصول

این اسباب بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده، برای کودکان و بزرگسالان در هر سنی مناسب بوده و می تواند لحظات پرنشاط و هیجان انگیزی را برای شما رقم بزند.این ماشین حرکات نمایشی و دیوانه واری از خود به نمایش می گذارد که تماشای آن برای هر کسی جذاب و سرگرم کننده خواهد بود.
ماشین دیوانه کنترلی به وسیله یک ریموت کنترل از راه دور هدایت می شود و شما می توانید به راحتی آن را در جهات مختلف حرکت دهید. این ماشین می تواند بر روی سطوح مختلف مانند فرش، سرامیک، موکت و... حرکت کند.جنس ماشین از پلاستیکی با کیفیت و بادوام ساخته شده است و در برابر ضربه و سقوط مقاوم می باشد و  به همراه یک شارژر ارائه می شود که به شما امکان می دهد به راحتی باتری آن را شارژ کنید.
 هدایت ماشین دیوانه کنترلی به وسیله ریموت کنترل، به تقویت مهارت های حرکتی ظریف و هماهنگی بین دست و چشم کودکان کمک می کند. تمرکز بر روی هدایت ماشین و انجام حرکات نمایشی با آن، به تقویت تمرکز و توجه کودکان کمک می کند.کودکان با تسلط بر هدایت ماشین و انجام حرکات نمایشی با آن، احساس اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند.

 این اسباب بازی می تواند لحظات پرنشاط و هیجان انگیزی را برای کودکان و بزرگسالان در هر سنی رقم بزند.ماشین دیوانه کنترلی یک هدیه ی ایده آل برای کودکان و بزرگسالان به خصوص علاقه مندان به اسباب بازی های کنترلی می باشد.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد جعبه
    طول
    29
    ارتفاع
    17
    قابلیت ها
    قابلیت حرکت
    موزیکال
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12
    جنسیت
    پسرانه, دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    24
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...