0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

فیگور شخصیت های فوتبالیست‌ها TRITI TOYS TT91002

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده فیگور شخصیت های فوتبالیست‌ها TRITI TOYS

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا

دارای سه شخصیت اصلی کارتون فوتبالیستها

بسته بندی : جعبه ای

جنس : پلاستیک سخت

 

کد سیستم: 157

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

معرفی محصول

کارتون فوتبالیست‌ها، انیمیشنی محبوب و پرطرفدار که نسل‌های مختلف را با داستان‌های حماسی و شخصیت‌های دوست‌داشتنی خود مجذوب کرده است، اکنون با اسباب‌بازی‌های متنوع و هیجان‌انگیز به دنیای واقعی کودکان شما قدم گذاشته است. دنیای اسباب‌بازی‌های فوتبالیست‌ها بسیار گسترده و متنوع است و شما می‌توانید از میان طیف وسیعی از محصولات، انتخاب‌های متعددی داشته باشید.

این فیگور های شخصیت کارتون فوتبالیست ها که با ظرافت و دقت فراوان طراحی و ساخته شده‌اند، به شما این امکان را می‌دهند تا بار دیگر خاطرات شیرین تماشای این کارتون را زنده کرده و لحظات پرماجرا و سرگرم‌کننده‌ای را با کودکان خود تجربه کنید. 

این محصول شامل شخصیت های : کاپیتان سوباسا، کاکه‌رو و ... است. این فیگورها با جزئیات دقیق و ظرافت فراوان طراحی و ساخته شده‌اند و به طور کامل شبیه به بازیکنان واقعی هستند. فیگورهای TRITI TOYS از پلاستیک سخت و نشکن ساخته شده‌اند و برای کودکان کاملاً ایمن هستند. همین طور این محصولات در بسته بندی جعبه ای شکیل و زیبا عرضه می‌شوند که آن‌ها را به گزینه‌ای ایده‌آل برای هدیه دادن تبدیل می‌کند.

بزرگسالان و کلکسیونرها می‌توانند از فیگور فوتبالیست‌ها به عنوان دکوری در منزل یا محل کار خود استفاده کنند. همین طور برای طرفداران فوتبال هدیه‌ای بسیار ارزشمند و به یاد ماندنی خواهد بود.

 

 

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد جعبه
    طول
    10
    ارتفاع
    20
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12, +12
    جنسیت
    پسرانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیک سخت
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    60
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...