0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

ماشین امداد خودرو وکیومی درج ( 11823 )

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده ماشین امداد خودرو وکیومی درج

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا

شامل جرثقیل و ماشین 

نوع حرکت : قدرتی

بسته بندی : وکیومی

 

کد سیستم: 7507

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

کمتر از کارتن۱۱۱۱۴۱,۰۰۰281,000تومان
بیشتر از کارتن۱۲۱۲۱۲۲۳,۰۰۰272,800تومان
خرید عمده
معرفی محصول

به دنیای هیجان‌انگیز ماشین‌های اسباب‌بازی خوش آمدید! کارخانه ایرانی درج، طیف گسترده‌ای از خودروهای اسپرت، کلاسیک و قدیمی را در اختیار شما قرار می‌دهد که هرکدام با طراحی منحصربه‌فرد و رنگ‌های متنوع، لبخند را بر لبان شما و کودکان‌تان خواهند آورد. از ماشین‌های اسپرت مدرن با خطوط تیز و طراحی‌های آیرودینامیک گرفته تا خودروهای کلاسیک با ظاهری نوستالژیک و ماشین‌های قدیمی با جزئیات دقیق، هر آنچه که به دنبال آن هستید در این مجموعه پیدا خواهید کرد.

هر ماشین اسباب‌بازی درج در یک بسته‌بندی وکیومی زیبا و مقاوم قرار گرفته است که از آن در برابر آسیب محافظت می‌کند و همچنین ظاهری جذاب به محصول می‌بخشد. این ماشین‌ها با بهره‌گیری از سیستم حرکتی قدرتمند، حرکت روان و پرشتابی دارند که ساعت‌ها سرگرمی را برای شما و فرزندتان فراهم می‌کند.نگ‌های شاد و متنوع این ماشین‌ها، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و به کودکان کمک می‌کند تا خلاقیت و تخیل خود را شکوفا کنند.

اگر به دنبال اسباب‌بازی‌ای هستید که هم جذاب باشد و هم کیفیت بالایی داشته باشد، مجموعه ماشین‌های اسباب‌بازی درج بهترین انتخاب برای شماست. این مجموعه، هدیه‌ای ایده‌آل برای کودکان در هر سنی است و ساعت‌ها سرگرمی و لذت را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

جرثقیل اسباب بازی همراه با ماشین در بازار عرضه شده است . کودک میتواند با این جرثقیل که قابلیت چرخش دارد، ماشین را به طناب موجود بسته و جابه جا کند.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد جعبه
    طول
    53
    ارتفاع
    31
    قابلیت ها
    قابلیت حرکت
    نوع حرکت
    قدرتی
    تعداد قطعات
    2
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12
    جنسیت
    پسرانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    12
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...