0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

کیسه بوکس سایز 80 بتا Punching bag

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده کیسه بوکس سایز 80 بتا

 

جنس روکش : چرمی

پرشده با فوم

مناسب برای نوجوانان و حرفه ای ها

رنگ بندی متنوع

 

کد سیستم : 10806

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

معرفی محصول

کیسه بوکس، وسیله‌ای ساده و کاربردی است که می‌تواند به عنوان یک ابزار سرگرم‌کننده و ورزشی برای کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار گیرد. این وسیله نه تنها می‌تواند به تخلیه انرژی و هیجان آن‌ها کمک کند، بلکه فواید بسیاری برای سلامتی جسمی و روحی آن‌ها نیز دارد.

حرکات ضربه زدن به کیسه بوکس، عضلات مختلف بدن، به خصوص عضلات دست، بازو، شانه و core (محور بدن) را تقویت می‌کند که این کار نیازمند تعادل و هماهنگی بین دست و چشم است. حرکات سریع و ناگهانی برای ضربه زدن به کیسه بوکس، چابکی و سرعت را افزایش می‌دهد و همچنین باعث تخلیه انرژی و هیجان شده که  سبب کاهش استرس و اضطراب در کودکان و نوجوانان میشود.

کیسه بوکس پیش روی شما محصولی از کارخانه tsma  میباشد. این کیسه های بوکس از چرم که ماده‌ای بسیار بادوام و مقاوم است ساخته شده و می‌تواند ضربات سنگین را به خوبی تحمل کند. به همین دلیل عمر طولانی دارند و در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم هستند. به دلیل چرمی بودن جنس این محصول، کیسه های بوکس ضد آب و ضد تعریق هستند که به راحتی تمیز می‌شود.

کیسه بوکس‌های چرمی در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند که می‌توانید متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.

داخل این کیسه های بوکی از فوم پر شده است.فوم، یکی از رایج‌ترین مواد پرکننده برای کیسه بوکس‌های ورزشی است. این ماده به دلیل انعطاف‌پذیری بالا، ضربات را به خوبی جذب می‌کند و از آسیب رسیدن به دست و مچ دست شما جلوگیری می‌کند.این ماده سبک است که باعث می‌شود کیسه بوکس‌های پر شده با فوم، وزن کمتری نسبت به سایر انواع کیسه بوکس داشته باشند.

کیسه بوکس ورزشی چرمی پر شده با فوم، انتخابی ایده‌آل برای ورزشکارانی است که به دنبال کیسه بوکسی با کیفیت بالا، بادوام و مقاوم هستند. این نوع کیسه بوکس برای تمرینات قدرتی و رزمی مناسب است و به شما کمک می‌کند تا عضلات خود را به طور کامل تمرین داده و قدرت، چابکی و استقامت خود را افزایش دهید.

در نهایت، استفاده از کیسه بوکس می‌تواند راهی عالی برای سرگرم شدن، ورزش کردن و ارتقای سلامت جسمی و روحی کودکان و نوجوانان باشد. با انتخاب کیسه بوکس مناسب، آموزش صحیح و نظارت کافی، می‌توانید از این وسیله به بهترین نحو برای فرزند خود استفاده کنید.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد محصول
    قطر
    30
    ارتفاع
    80
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12, +12
    جنسیت
    دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    چرمی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    1
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...