0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

دایناسور فکری AMIRTOYS Dinosaur

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده دایناسور فکری AMIRTOYS

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا 

جنس پلاستیک مقاوم

همراه با پیچ گوشتی

بسته بندی : وکیومی

قابلیت حرکت مفاصل

 

کد سیستم: 8755

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

معرفی محصول

امروزه پیشرفت های زیادی درساخت اسباب بازی های فکری دیده میشود. ادغام بازی های فکری با باقی اسباب بازی ها سبب شده تا به فواید پنهان بازی های فکری بیافزاید.  بیشتر کارخانه ها به ترکیب ماشین های شخصیتی با بازی فکری پرداخته اند که باعث یادگیری شغل ها و پرورش خلاقیت کودک میشود. در این بین تعدادی کارخانه سعی داشته تا با ترکیب حیوانات و بازی های فکری هم تمرکزکودک را افزایش دهند و هم درک بهتری از حیوانات و محیط داشته باشند. 
کارخانه AMIRTOYS یکی از این کارخانه بوده که به تولید دایناسور فکری پرداخته است. بسته بندی دایناسور فکری به صورت وکیومی بوده و از قیمت مناسب و کیفیت بالایی برخوردار است. قطعات این محصول به طور کامل باز شده و کودک باید با ذهن و تفکر خود آن ها را با پیچ گوشتی که داخل بسته موجود است، دوباره سرهم کرده و آن ها را بسازد. حرکت مفاصل این دایناسور یک مزیت مهمی بوده که توانسته این محصول را از باقی نمونه های مشابه جدا کند.
از این دایناسور فکری میتوان برای آشنا کردن کودکان با نحوه زندگی کردن دایناسور ها استفاده کرد همچنین میتوان همراه با داستان گویی با این حیوان برای کودکان نمایشی مفرح و سرگرم کننده ساخت.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد جعبه
    طول
    22
    ارتفاع
    23
    قابلیت ها
    تعداد قطعات
    2
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12
    جنسیت
    پسرانه, دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    100
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...